علم سرا

پیامبر اکرم (ص):به دنبال علم بروید حتی اگر در چین باشد .

علم سرا

پیامبر اکرم (ص):به دنبال علم بروید حتی اگر در چین باشد .

دانلود کتاب مبانی شیمی آلی مک موری (فارسی)

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ق.ظ

نتیجه تصویری برای دانلود pdfشیمی الی


یکی دیگر از کتابهای کامل و مهم در زمینه شیمی آلی کتاب شیمی آلی مک موری می باشد که توسط اساتید زیادی مطالعه آن به دانشجویان توصیه می شود. این کتاب شامل  مطالب بسیار کامل و جامعی درباره تمامی فصول شیمی آلی  است که در دانشگاهها توسط اساتید برای دانشجویان رشته شیمی تدریس می شود.علاوه بر آن شامل عکسها و نکاتی است که در فهم مطالب شیمی آلی بسیار به دانشجویان کمک می کند. در اینجا این کتاب را تا فصل هشتم برای شما عزیزان بصورت زبان فارسی قرار داده ایم امیدوارم مفید واقع شود.

لینک دانلود کتاب

لینک دانلود کتاب با زبان انگلیسی

 لینک دانلود کتاب حل المسائل مک موری( زبان انگلیسی چاپ هفتم )

رمز عبور( کتاب حل المسائل)

alivechem.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
علم سرا

نظرات  (۱۱)

نوشتی فارسی بعد تو متن میگی زبان اصلی؟
بعد خودتونو مهندس هم میدونین؟
پاسخ:
ببخشین دوست عزیز 
فقط خدا اشتبا نمیکنه من که خدا نیستم  من فقط یه مهندسم دوست عزیز
سلام  
پی دی اف این کتاب را  با اجازه ناشر و رضایت او  در سایت قرار دادید؟
پاسخ:
سلام  و عرض ادب دوست عزیز 
من با این وبلاگ کسب و کار نمیکنم 
اگر از نظر شما کار من اشتباه است بهم بگین ممنون میشم
اخه من برای ثواب اخروی این وبلاگو زدم تا دانشجو راحتر به کتاب دسترسی داشته باشه و مشکلی نداشته باشه در خرید کتاب باز اگر میدانید کارم اشتباس بگین و راه حل رو هم بگین که چکار کنم خدا نگهدارتان باشد

کارتون عالیه ولی متاسفانه کتاب ناقصه ممنون

پاسخ:
سلام خواهر 
 این کتاب تا فصل هشتم هستش. مابقی رو پیدا میکنم براتون میزارم  به امید خدا

سلام و خسته نباشید خدمت شما

میشه پی دی اف جلد دوم شیمی الی مک موری رو بذارید ممنون میشم

پاسخ:
سلام خواهر بزرگوار 
من تمام تلاشم رو میکنم تا براتون بزارم
الانم بخاطر درخواستتون  یه کتاب حل المسائل اضافه کردم شاید به دردتون بخوره 
سلام 
چه جوری باید دانلودش کنیم؟ هرچی روی لینک میزنم دانلود نمیشه

سلام اگه میشه اینو کامل بذارید و همینطور ممنون میشم حل مسائل مبانی شیمی الی مک موری نوشته سوزان مک موری و ترجمه عیسی یاوری رو هم بذارید خیلی لازم دارم ممنون

سلام خیلی ممنون میشم اگه زودتر بقیه این کتاب مک موری رو بدارید

سلام

لطفا ترجمه فارسی کتاب رو هم زحمتش رو بکشید . متشکرم

خیلی خیلی ممنون عالیه 

سلام

ببخشید چجوری دان میشه.. منکه نتونستم دان کنم

سلام گیشه راهنمایی کنید چرا نمیشه کتاب رو دانلود کرد من ار چی روی لینک ها میزنم اصلا باز نمی کنه اگر راهنمایم کنید خیلی خیلی ممنون میشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی